Sivas Haberleri

Sivas’ta 5 Öğrenci Türkiye Birincisi Oldu

Sivas’ta 5 Öğrenci Türkiye Birincisi Oldu

gundemsivas
gundemsivas
Editör
24 Haziran 2023 12:00

Sivas’ta 5 öğrenci Türkiye birincisi oldu.

Millî Eğitim Bakanlığınca Liselere Geçiş Sistemi (LGS), kapsamında uygulanan merkezi sınavın sonuçları açıklandı. Sivas’ta 5 öğrenci, 4 Haziran’da gerçekleştirilen sınavda tüm soruları doğru cevaplayarak 500 tam puan aldı.

Şarkışla Anafartalar Ortaokulu öğrencisi Eylül İrem Soytürk, Kangal Cumhuriyet Ortaokulu
öğrencisi Ahmet Efe Çelik, AYÇ Okulları öğrencisi Haktan Toraman, MBA Okulları öğrencisi Meryem Elciyar ve Suşehri Atatürk Ortaokulu öğrencisi Zeynep Azra İşler, LGS’de 500 tam puan alarak Sivas’ın gurur kaynağı oldu.

Geçen yıl 2 öğrencinin tam puan aldığı kentte, bu sayının 5’e yükselmesi dikkat çekti. Kentin başarı ortalamasının Türkiye ortalamasının üzerinde olduğu belirtiliyor.

Yorum Yap

Düşüncelerinizi bizimle paylaşın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yorumlar

0 yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!